مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 11:102020-09-23سياسي

اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟


اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) دوم مهر ماه 1399 هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالاتشان پاسخ دادند.

- اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) دوم مهر ماه 1399 هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالاتشان پاسخ دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در جلسه امروز هیات دولت با بیان این که امروز در یک جنگ اقتصادی هستیم، گفت: مردم این جنگ را باور کنند و بدانند مسئولان اقتصادی کشور در دو سال و نیم گذشته در حال فداکاری هستند؛ البته در جنگ هم شکست و هم پیروزی وجود دارد.

همچنین مشروح گفت وگوهای محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهور، رضا اردکانیان وزیر نیرو، محمد شریعتمداری وزیر کار و تعاون، جعفر سرقینی سرپرست وزارت صنعت،معدن و تجارت با خبرنگاران را می توانید در لینک های زیر بخوانید.

وزرای کشور و بهداشت از افزایش آمار مبتلایان و فوتی های کرونا نگران هستند محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهور با اشاره به افزایش آمار مبتلایان و فوتی های کرونا ، گفت: اگر لازم باشد برای اعمال محدودیت ها برای موارد خاص به صورت مقطعی تصمیم می گیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟

اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟