مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 20:002020-09-22ورزشي

امکان حذف الهلال از لیگ قهرمانان آسیا!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، گسترش ویروس کرونا در میان بازیکنان الهلال روز به روز در حال افزایش است و طبق آخرین اخبار، سه بازیکن دیگر این تیم به نام های محمد جحفلی، - ظاهرا کرونا حریف قدری بود که آبی های ریاض از عهده شکست دادن آن بر نیامده اند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، گسترش ویروس کرونا در میان بازیکنان الهلال روز به روز در حال افزایش است و طبق آخرین اخبار، سه بازیکن دیگر این تیم به نام های محمد جحفلی، محمد کنو و محمد الکنیدری آخرین نفراتی هستند که تست کرونای آنها مثبت اعلام شده و عجیب تر آنکه این سه نفر در دیدار مقابل شهرخودرو نیز بازی کرده اند.

حالا رسانه های عربی در یک خبر فوری و از قول یک منبع آگاه در AFC گزارش داده اند که اگر الهلال به دلیل کمبود بازیکن در دیدار فردا مقابل حریف اماراتی نتواند شرکت نکند، از لیگ قهرمانان آسیا حذف شده و تمام نتایج این تیم نیز لغو می شود.

آنگونه که وب سایت Kooora نوشته است، کنفدراسیون فوتبال آسیا به مسئولین الهلال اعلام کرده است که باید حداقل 13 نفر در لیست این تیم برای دیدار مقابل شباب الاهلی حضور داشته باشند و در غیر اینصورت، این تیم از حضور در ادامه رقابت های لیگ قهرمانان منع و تمام نتایج این تیم نیز پاک خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان حذف الهلال از لیگ قهرمانان آسیا!

امکان حذف الهلال از لیگ قهرمانان آسیا!