مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 20:002020-09-22ورزشي

تقلای بی نتیجه بارسلونا در مورد پدیده آژاکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سرجینو دست 19 ساله در فصل گذشته عملکرد درخشانی در ترکیب آژاکس داشت و همین موضوع باعث شد تیم های بزرگ اروپایی از جمله بایرن مونیخ و بارسلونا برای خرید او اقدام کنند.

- علیرغم تلاش بارسلونا، به نظر می رسد انتقال سرجینو دست، مدافع جوان آژاکس با 20 میلیون یورو به بایرن مونیخ قطعی باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، سرجینو دست 19 ساله در فصل گذشته عملکرد درخشانی در ترکیب آژاکس داشت و همین موضوع باعث شد تیم های بزرگ اروپایی از جمله بایرن مونیخ و بارسلونا برای خرید او اقدام کنند.

اما نشریه بیلد در گزارشی مدعی شد اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، این بازیکن آینده دار فصل آینده در آلیانس آره نا بازی خواهد کرد.

اگرچه در 24 ساعت اخیر مدیران بارسلونا دوباره با آژاکس تماس گرفته اند، اما باشگاه هلندی تقریبا با بایرن مونیخ به توافق رسیده و احتمالا سرجینو دست با رقمی در حدود 20 میلیون یورو به زودی راهی بوندسلیگا خواهد شد.

بایرن با خود بازیکن به توافق شخصی کامل دست یافته و اگرچه این اتفاق هنوز در مورد باشگاه آژاکس رخ نداده، اما خوش بینی زیادی در این رابطه وجود دارد.

بارسلونا در هفته های جاری بحران مالی بزرگی را تجربه کرده و به همین دلیل آنها در رقابت برای خرید سرجینو دست از آژاکس در مقابل بایرن مونیخ مغلوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقلای بی نتیجه بارسلونا در مورد پدیده آژاکس

تقلای بی نتیجه بارسلونا در مورد پدیده آژاکس