مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 12:352020-09-22سياسي

پیمانکاران بومی؛ در اولویت اجرای طرح های عمرانی سمنان


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: اولویت واگذاری و اجرای طرح های حوزه عمرانی در استان با پیمانکاران و انبوه سازان بومی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، منوچهر فخری ظهر امروز در جلسه بررسی و رسیدگی به مسائل و موارد پیرامون انجمن انبوه سازان استان اظهار کرد: اولویت ما در استان برای واگذاری طرح ها و پروژه های عمرانی، با پیمانکاران و انبوه سازان بومی و محلی است؛ چراکه انبوه سازان محلی قطعاً به واسطه وارد نیامدن خدشه ای به اعتبار خود و همچنین شناخت بهتر، در انجام مسؤولیت های خود کوتاهی نمی کند.

وی با تأکید بر اینکه جلسات رسیدگی به موارد و مباحث پیرامون انبوه سازان استان به صورت تعامل دوسویه و به دور از سخنران محور بودن، مستمر برگزار شود، افزود: در این جلسات به منظور خروجی مؤثرتر و همچنین بررسی بهتر امور و تسریع در رفع مشکلات این حوزه، از ظرفیت حضور دستگاه های اجرایی مرتبط در این جلسات استفاده شود.

فخری اظهار کرد: در خصوص کمیسیون ماده 5 نیز آمادگی داریم تا در پهنه هایی از شهر که تقاضا برای تراکم ساخت به صورت جمعی وجود دارد، به منظور جلوگیری از سود دلالی، با استفاده از مشاور طرح نسبت به تسهیل در این خصوص اقدام کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیمانکاران بومی؛ در اولویت اجرای طرح های عمرانی سمنان

پیمانکاران بومی؛ در اولویت اجرای طرح های عمرانی سمنان