مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 12:302020-09-22اقتصادي

بیمه نامه آرامش در تحصیل با پوشش کرونا ارمغان آور آرامش خانواده ها


با توجه به شرایط حال حاضر جامعه و فراگیری بیماری کرونا بیمه ملت با ارائه «بیمه نامه آرامش در تحصیل با پوشش کرونا» سعی در انجام مسئولیت اجتماعی خود نسبت به جامعه دارد.

- با توجه به شرایط حال حاضر جامعه و فراگیری بیماری کرونا بیمه ملت با ارائه بیمه نامه آرامش در تحصیل با پوشش کرونا سعی در انجام مسئولیت اجتماعی خود نسبت به جامعه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام بیمه ملت، ریحانه جناتی، معاون فنی بیمه های اشخاص بیمه ملت، ضمن گرامی داشت آغاز سال تحصیلی، با تاکید بر افزایش هزینه های زندگی، تامین مخارج تحصیلی به ویژه در دوران کرونا را یکی از دغدغه های مالی مهم خـانواده ها دانست و گفت: بسـیاری از خانواده ها با نگرانی بسیاری در خصوص وضعیت سلامت فرزندان شان در مدرسه همراه هستند و به همین منظور بیمه ملت با ارائه بیمه نامه آرامش در تحصیل با پوشش کرونا نسبت به کاهش این نگرانی والدین می کوشد.

وی با اشاره به این که حضور فرزندان در مدرسه و در میان سایر دانش آموزان از جمله مواردی است که این روزها خانواده ها را با چالش های بسیاری روبه رو کرده است افزود: این امر بر کیفیت تحصیلات دانش آموزان تاثیر خواهد گذاشت و از آنجا که این قشر جامعه از آینده سازان سرزمین مان به شمار می روند بر آن شدیم تا با ارائه بیمه نامه ای آرامش را به خانواده ها بازگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه نامه آرامش در تحصیل با پوشش کرونا ارمغان آور آرامش خانواده ها

بیمه نامه آرامش در تحصیل با پوشش کرونا ارمغان آور آرامش خانواده ها