مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 12:152020-09-22بين الملل

لبنان در 2 راهی تاریکی یا موفقیت آخرین فرصت/ «به سمت جهنم» غوغا به پا کرد


پاسخی که رییس جمهور لبنان در جریان نشست خبری روز گذشته در بیروت به سئوالی درباره احتمال عدم موفقیت تشکیل دولت لبنان داد، بحث و جدل فراوانی به پا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رای الیوم در مطلبی با اشاره به موضع گیری روز گذشته میشل عون رییس جمهور لبنان و هشدار وی درباره سرنوشت این کشور در صورت عدم تشکیل دولت جدید، آورده است: پاسخی که میشل عون رییس جمهور لبنان در جریان نشست خبری روز گذشته در بیروت به سئوالی درباره احتمال عدم موفقیت تشکیل دولت لبنان داد و اینکه گفت: ما به سوی جهنم پیش می رویم ، با واکنش ها و بحث و جدل های فراوانی روبرو شد.

این رسانه می نویسد: برخی بر این باور هستند که رییس جمهور لبنان نباید چنین حرفی می زد و برخی دیگر آنچه را نشانه صراحت لهجه وی با ملت لبنان محسوب کردند؛ زیرا شکست در تشکیل کابینه به مفهوم بحران های بزرگی است که لبنان را درخواهد نوردید.

رای الیوم گزارش داد: صرف نظر از اعتراض و تایید حرفهای رییس جمهور لبنان، این اوج بحرانی که لبنان به آن رسیده است را نشان می دهد.

با توجه به اوضاع و شرایط لبنان به نظر می رسد که طرح فرانسه وارد بخش مراقبت های ویژه شده است؛ زیرا مهلت زمانی مشخص شده از سوی رییس جمهور فرانسه با توجه به اختلافات لبنانی ها، شکسته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لبنان در 2 راهی تاریکی یا موفقیت آخرین فرصت/ «به سمت جهنم» غوغا به پا کرد

لبنان در 2 راهی تاریکی یا موفقیت آخرین فرصت/ «به سمت جهنم» غوغا به پا کرد