مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 11:452020-09-22اجتماعي

شهرک ویلایی «حیدره» ارث شوم مدیران همدان


داستان ساخت و سازهای غیرمجاز در همدان به قصه ای دنباله دار تبدیل شده و هر روز کلنی های جدیدی از این ساخت و سازها از پس باغات و پوشش های گیاهی این شهر بیرون می آید.

- ایسنا/همدان داستان ساخت و سازهای غیرمجاز در همدان به قصه ای دنباله دار تبدیل شده و هر روز کلنی های جدیدی از این ساخت و سازها از پس باغات و پوشش های گیاهی این شهر بیرون می آید.

این بار ساخت و سازهای غیرمجاز از محدوده ای بین دو شهر همدان و مریانج که دارای پوشش گیاهی انبوه و خوش آب و هوای همدان به شمار می رود سردرآورده است.

منطقه حیدره بالای شهر یکی از نقاط توریستی و تفریحی همدانی هاست که یکی دیگر از مناطق خوش آب و هوای همدان به شمار می رود و در فصل تابستان خانواده های همدانی روزهای تعطیل و اوقات فراغت خود را در این منطقه سپری می کنند.

از آنجایی که افراد سودجو و مخرب طبیعت همواره به دنبال منافع خود هستند تا به نوعی از خوش آب و هوایی مناطق ییلاقی سوء استفاده کنند، در این خطه هم دست به کار شده و اراضی کشاورزی را تفکیک کرده و به قطعات کوچک به افرادی که علاقه دارند تابستان خود را در باغات و ییلاقات سپری کنند، فروخته اند و امروز بعد از گذشت چندین سال شاهد به وجود آمدن یک شهرک غیرمجاز در این محدوده هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک ویلایی «حیدره» ارث شوم مدیران همدان

شهرک ویلایی «حیدره» ارث شوم مدیران همدان