مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 11:402020-09-22بين الملل

هنگامی که «فواد سنیوره» و «ریاض سلامه» خط قرمز باشند وضع بهتر از این نمی شود


یکی از نمایندگان پارلمان لبنان اعلام کرد: تا زمانی که هر گونه اقدام علیه رییس بانک مرکزی و علیه فواد سنیوره فاسد، ممنوع باشد، وضع بهتر از این نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جمیل السید یکی از نمایندگان پارلمان لبنان در توییتی به انتقاد از عملکرد برخی شخصیت های سیاسی این کشور پرداخت و اعلام کرد که تا زمانی که هر گونه اقدام علیه ریاض سلامه رییس بانک مرکزی لبنان و نیز فواد سنیوره نخست وزیر اسبق و ولید جنبلاط رییس حزب سوسیالیست ترقیخواه لبنان، ممنوع است، وضع بهتر از این نخواهد شد و بر همین منوال پیش خواهد رفت.

وی نوشت: هنگامی که بشاره پطرس الراعی رهبر مسیحیان مارونی لبنان به شدت از ریاض سلامه رییس بانک مرکزی حمایت می کند و نزدیک شدن به آن را غدغن و ممنوع اعلام می کند، و هنگامی که عبداللطیف دریان مفتی لبنان، فاسد یعنی فواد سنیوره(نخست وزیر اسبق لبنان) را خط قرمز محسوب می کند و هنگامی که هر گونه گزندی به ولید جنبلاط رییس حزب سوسیالیست ترقیخواه لبنان ممنوع است، اوضاع بهتر از این نمی شود.

این نماینده پارلمان لبنان با اشاره به این اوضاع و حمایتی که از این افراد به عمل می آید، نوشت: یکی از دیگری بدتر هستند.

گفتنی است که روز گذشته میشل عون رییس جمهور لبنان در سخنانی درباره وخامت اوضاع لبنان هشدار داد و زنگ خطر را به صدا درآورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنگامی که «فواد سنیوره» و «ریاض سلامه» خط قرمز باشند وضع بهتر از این نمی شود

هنگامی که «فواد سنیوره» و «ریاض سلامه» خط قرمز باشند وضع بهتر از این نمی شود