مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 11:252020-09-22سياسي

همکاری 52 مرکزعلمی در دوازدهمین جشنواره مجمع شهری تهران


رییس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران در مراسم تفاهم نامه علمی، پژوهشی این مجموعه با دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی از همکاری 52 مرکز علمی دردوازدهمین جشنواره مجمع شهری تهران خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران؛ محمد حسین بوچانی در مراسم تفاهم نامه علمی، پژوهشی این مجموعه با دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی با اشاره به برگزاری یازده دوره جشنواره پژوهشی مجمع شهری تهران گفت: هدف اصلی این جشنواره جمع آوری مطالعات و اندیشه های مربوط به حوزه شهری نه تنها در تهران بلکه در سایر شهرها و کلانشهرهای ملی و جهانی است.

وی با اشاره به ثبت 43 هزار و 188 اثر در دبیر خانه جشنواره مجمع شهری تهران در طول 11 دوره گذشته گفت: همچنین حدود 384 اثر به عنوان آثار برگزیده در 11 دوره معرفی شده است که به عنوان مجموعه ارزشمند علمی در اختیار پژوهشگران قرار دارد.

رییس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران برگزاری جشنواره مجمع شهری به صورت 3 دوره بین المللی و 4 دوره همزمان با کنفرانس مجمع جهانی شهرها ادامه داد: خروجی اصلی شهرداری تهران از این جشنواره ایجاد یک شبکه تأثیرگذار از خبرگان حوزه شهری ازیک سو و از سوی دیگر استفاده از خرد جمعی برای حل چالش ها و مشکلات شهرها به ویژه پایتخت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری 52 مرکزعلمی در دوازدهمین جشنواره مجمع شهری تهران

همکاری 52 مرکزعلمی در دوازدهمین جشنواره مجمع شهری تهران