مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 11:252020-09-22اقتصادي

خبر خوش ربیعی برای بازنشستگان


سیستان و بلوچستان سخنگوی دولت با اشاره به مصوبه اخیر دولت برای بهبود حقوق بازنشستگان افزود: با دستور رییس جمهوری و تلاش های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امسال بیش از 50 هزار میلیارد تومان برای همسان سازی حقوق بازنشستگان اختصاص یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، علی ربیعی در نشست خبری با رسانه‌های سیستان و بلوچستان افزود: در یک مرحله بیش از 30 هزار میلیارد تومان برای بازنشستگان کارگری و یکشنبه گذشته (30 شهریور) نیز بیش از 18 هزار میلیارد تومان برای بازنشستگان لشکری و کشوری به تصویب دولت رسید.

وی اظهار کرد: با مصوبه اخیر دولت بازنشستگان لشکری و کشوری 90 درصد ناخالص شاغل هم گروه خود دریافت می‌کنند و می‌توان گفت با دو افزایش ابتدای امسال و همسان سازی اخیر، حقوق بازنشستگان 84 درصد حداقل افزایش یافته است.

سخنگوی دولت گفت: دولت بر این امر واقف است که زندگی بازنشستگان و حقوق بگیران با سختی همراه شده و از این رو یکی از سیاست‌های خود را بر افزایش قدرت خرید مردم قرار داده است.

وی بیان کرد: در جنگ اقتصادی و زورگویی آمریکا از هویت ملی و مردمان سرزمینمان دفاع کامل خواهیم کرد.

ربیعی تصریح کرد: آن روز رژیم صدام، قرارداد الجزایر را پاره کرد و امروز رژیم ترامپ همان کار را با توافق برجام کرد آن روز رژیم صدام شهر‌ها و روستا‌


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوش ربیعی برای بازنشستگان

خبر خوش ربیعی برای بازنشستگان