مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 11:202020-09-22حوادث

باند سارقان 700 کارت بانکی منهدم شد


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام باند سارقان اینترنتی در کرمانشاه و دستگیری هفت نفر خبر داد که با ایجاد درگاه جعلی بانک اقدام به سرقت از کارت های بانکی بیش از 700 نفر در سراسر ایران کرده بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، سردار علی‌اکبر جاویدان گفت: به دنبال رصد فضای مجازی در شبکه‌های اجتماعی توسط پلیس فتا کرمانشاه، ماموران متوجه یک درگاه جعلی بانکی (فشینیگ) شدند که توسط نوجوان 18 ساله‌ای در یکی از پیام رسان های خارجی ایجاد شده بود.

وی ادامه داد: ماموران پلیس فتا در تحقیقات تکمیلی خود دریافتند که این شخص با ترفند دانلود فیلم‌های اکران شده روی پرده سینما به مبلغی ناچیز، فروش شارژ ارزان قیمت و .

به اطلاعات بانکی کاربران که بیشتر در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان بودند دسترسی پیدا کرده و اقدام به سرقت مبلغی از آن می کرد.

سردار جاویدان تصریح کرد: صاحب درگاه جعلی و همدستانش برای شناسایی نشدن در ازای پرداخت مقداری وجه نقد به افراد کارتن‌خواب کارت بانکی آنها را دریافت و مبالغ سرقت شده را به این حساب‌ها واریز و سپس با مراجعه به پمپ بنزین‌های سطح شهر آن را تبدیل به پول نقد می‌کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: با تلاش شبانه‌روزی ماموران پلیس فتا و تحت کنترل قراردادن محل‌های ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند سارقان 700 کارت بانکی منهدم شد

باند سارقان 700 کارت بانکی منهدم شد