مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 11:152020-09-22بين الملل

درخواست مصر از جامعه بین الملل برای مقابله با کشورهای حامی تروریسم


وزیر خارجه مصر در هفتادوپنجمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل از جامعه جهانی خواست برای حفظ صلح و امنیت بین المللی تلاش کند.

- وزیر خارجه مصر در هفتادوپنجمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل از جامعه جهانی خواست برای حفظ صلح و امنیت بین المللی تلاش کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از ارم نیوز، سامح شکری، وزیر خارجه مصر در افتتاحیه هفتادوپنجمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل اعلام کرد، باید با تلاش ها برای تجزیه کشورهای ملی، با تلاش ها برای ناکام گذاشتن مبارزه با تروریسم، افراط گرایی و جنایت های سازمان یافته مقابله شود.

باید با کشورهایی که حامی تروریسم بوده و بودجه و پناهگاه امن تروریسم را تامین کرده و از آن برای اهداف ویژه استفاده می کنند، مقابله شود.

وی گفت، کشورش چشم اندازی متشکل از مولفه هایی چون تاکید بر ارزش های همکاری و همبستگی، برابری ملت ها و حاکمیت کشورها بر سرزمین و پتانسیل های آن دارد.

شکری خواستار پرهیز از قطب بندی، بالا بردن روحیه مشارکت میان اعضای سازمان ملل، احترام به خصوصیت فرهنگی ملت ها و جوامع شد و بر نیاز به سازوکار الزام آور برای تدوین قوانین موثر، تضمین امنیت سایبری و اطلاعاتی و پایبندی به نابودی سلاح های کشتار جمعی تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست مصر از جامعه بین الملل برای مقابله با کشورهای حامی تروریسم

درخواست مصر از جامعه بین الملل برای مقابله با کشورهای حامی تروریسم