مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 10:302020-09-22بين الملل

معاریو: عباس به نتایج انتخابات آمریکا خوش بین است


یک رسانه عبری زبان نوشت که رییس تشکیلات خودگردان فلسطین به هیچ نوع تشدید نظامی اعتقادی ندارد و نسبت به نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خوشبین است.

- یک رسانه عبری زبان نوشت که رییس تشکیلات خودگردان فلسطین به هیچ نوع تشدید نظامی اعتقادی ندارد و نسبت به نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خوشبین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روزنامه عبری زبان معاریو، آوی یسخاروف، کارشناس اسراییلی در مقاله ای با اشاره به عادی سازی روابط میان امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی نوشت که محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین به هیچ نوع تشدید نظامی اعتقادی ندارد و منتظر نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا می ماند و به طور کلی خوشبین است.

وی نوشت: محمود عباس معتقد است که اگر جو بایدن، نامزد دموکرات ها پیروز انتخابات آمریکا شود تغییرات واقعی در سیاست آمریکا در قبال خاورمیانه رخ خواهد داد.

یسخاروف تصریح کرد: اما اگر دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا پیروز شود، به امارات تعهد خواهد داد که مانع اجرای طرح الحاق کرانه باختری شود، این بدان معناست که وی دیگر چیز زیادی برای ارائه به اسراییل علیه فلسطینی ها ندارد.

این کارشناس اسراییلی ادامه داد: از نظر فلسطینی ها، احتمال کمی وجود دارد که ترامپ در دوره دوم ریاست جمهوری خود اقدامات شدیدتری را علی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاریو: عباس به نتایج انتخابات آمریکا خوش بین است

معاریو: عباس به نتایج انتخابات آمریکا خوش بین است