مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 09:402020-09-22فرهنگي

داشتن مسئول پایگاه تاریخی شهر زواره از مطالبات جدی مردم است


رییس اداره میراث فرهنگی اردستان گفت: داشتن مسئول پایگاه تاریخی در شهر زواره و یک مسئول برای قنات دوطبقه از مطالبات جدی مردم و مسئولان شهرستان است.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره میراث فرهنگی اردستان گفت: داشتن مسئول پایگاه تاریخی در شهر زواره و یک مسئول برای قنات دوطبقه از مطالبات جدی مردم و مسئولان شهرستان است.

مهدی مشهدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: شهرستان اردستان یکی از شهرهای تاریخی و کهن ایران است و مجموعه آثار تاریخی پراکنده موجود در این منطقه بیانگر آن است که این شهرستان از سرزمین های ارزشمند و تاریخی کشور است.

وی با بیان اینکه همیشه دغدغه مسئولان و دوستداران آثار تاریخی حفظ و نگهداری بناهای تاریخی بوده است، گفت: متأسفانه در سال های گذشته بسیاری از بناهای تاریخی شهرستان اردستان از غفلت برخی افراد و نداشتن متولی یا آسیب دیده و یا به کل از بین رفته است.

نداشتن مسئول پایگاه تاریخی در شهر زواره و مسئول قنات دوطبقه ثبت جهانی از مطالبات جدی مردم و مسئولان شهرستان است.

رییس اداره میراث فرهنگی اردستان، تصریح کرد: به تازگی فردی به عنوان مسئول پایگاه تاریخی زواره و قنات دوطبقه اردستان از سوی اداره کل میراث فرهنگی منصوب شد که متأسفانه فرد مسئول در شهرستان ساکن نیست و اعلام کرده نمی تواند در منطقه سکونت داشته باشد و عملاً


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داشتن مسئول پایگاه تاریخی شهر زواره از مطالبات جدی مردم است

داشتن مسئول پایگاه تاریخی شهر زواره از مطالبات جدی مردم است