مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 08:152020-09-22اقتصادي

تبدیل 40 کیلومتر شبکه فشار ضعیف سیم مسی با کابل خودنگهدار در شازند


مدیر توزیع برق شهرستان شازند از تبدیل 40 کیلومتر شبکه فشار ضعیف سیم مسی با کابل خودنگهدار در این شهرستان طی سال جاری خبر داد.

- مجید مامقانی نژاد در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: 40 کیلومتر شبکه فشار ضعیف سیم مسی به کابل خودنگهدار واقع در شهر توره شهباز و مهاجران و آستانه و روستاهای منطقه در راستای کاهش خاموشی ها، کاهش سرقت ها، افزایش ضریب ایمنی شهروندان و بهبود مبلمان شهری تبدیل شده است.

وی اضافه کردن 5 فیدر جدید فشار متوسط، نصب 1050 دستگاه کنتور برای تأمین برق متقاضیان جدید شهری و اصلاح 645 انشعاب را از جمله اقدامات انجام شده در سال جاری دانست.

مدیر توزیع برق شهرستان شازند اجرای 400 پروژه کلان و خرد، احداث، اصلاح و بهینه سازی با مجموع اعتباری حدود 9 میلیارد تومان، برکناری 160 اصله تیر در نقاط مختلف شهرستان و بازیافت آنها برای استفاده مجدد در شبکه، نصب 250 اصله تیر برق جدید در نقاط مختلف شهرستان، نصب 160 دستگاه چراغ روشنایی معابر در نقاط مختلف شهرستان با مشارکت دهیاری های شهرستان را از دیگر فعالیت های صورت گرفته دانست.

مامقانی نژاد جمع آوری و ساماندهی و فروش بیش از 1300 انشعاب برق مجاز در سطح شهرستان، راه اندازی و بهره برداری کامل از پست شهدای شهباز و رفع مشکلات ولتاژی و ظرفیتی بخش قره کهریز و شهرک صنعتی شهید بابایی، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل 40 کیلومتر شبکه فشار ضعیف سیم مسی با کابل خودنگهدار در شازند

تبدیل 40 کیلومتر شبکه فشار ضعیف سیم مسی با کابل خودنگهدار در شازند