مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 07:502020-09-22اقتصادي

خام فروشی به صادرات عسل هم رسید


معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان اصفهان گفت: در بحث استانداردهای صادرات عسل هنوز جای کار داریم، اما یکی از مهمترین مشکلات از چرخه تولید، - ایسنا/اصفهان معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان اصفهان گفت: در بحث استانداردهای صادرات عسل هنوز جای کار داریم، اما یکی از مهمترین مشکلات از چرخه تولید، مصرف تا صادرات عسل، نبود اعتماد مشتریان از واقعی بودن این محصول است.

محمد کشتکار در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه استان اصفهان با داشتن 4500 زنبوردار و 950 هزار کنونی زنبور بسته به شرایط آب و هوا سالانه به طور متوسط 5 هزار تن تولید عسل دارد که این میزان 6 درصد عسل تولیدی کشور است، اظهار کرد: مطابق آخرین آمار طی سال 98، حدود 2 هزار تن عسل از کل کشور صادر شده، این در حالیست که ترکیه و اوکراین با شرایط مشابهی از لحاظ تولید، سالانه 70 هزار تن صادرات عسل دارند.

وی افزود: سال گذشته از میزان عسل تولیدی استان، 190 تن به کشورهای حاشیه خلیج فارس، عمان، قطر، کویت، پاکستان، عراق، بحرین، امارات، کنیا، مالزی و .

صادر شد که نسبت به سهم صادراتی کشور عدد نسبتا خوبی است.

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان اصفهان درباره دلایل میزان پایین صادرات عسل از کشور و استان با وجود پتانسیل آن، گفت: صادرات پایین عسل به برخی چالش ها و مشکلات به خصوص در زنجیره تولید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خام فروشی به صادرات عسل هم رسید

خام فروشی به صادرات عسل هم رسید