مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 07:252020-09-22اقتصادي

8 شرکت زیرمجموعه گروه مالی گردشگری در صف ورود به بورس هستند


با هدف مردمی کردن اقتصاد 8 شرکت زیرمجموعه گروه مالی گردشگری در صف ورود به بورس قرار دارند که عایدی همه آنها نصیب سهام بانک گردشگری(وگردش) و شرکت سمگا می شود.

- رییس گروه مالی گردشگری گفت: با هدف مردمی کردن اقتصاد 8 شرکت زیرمجموعه گروه مالی گردشگری در صف ورود به بورس قرار دارند که عایدی همه آنها نصیب سهام بانک گردشگری(وگردش) و شرکت "سمگا" می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی گروه مالی گردشگری، مهدی جهانگیری که درجلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک گردشگری سخن می گفت، افزود: از زیرمجموعه های گروه مالی گردشگری در مجموع 8 شرکت شامل شرکت های نگین گردشگری، فولاد صنعت بناب، پرستیژلند، میکامال کیش، مجموعه تفریحی گردشگری آیلند، احیا استیل فولاد بافت و هلدینگ گسترش صنایع و معادن ماهان آماده ورود به بورس هستند.

وی ادامه داد: سهام شرکت اقتصادی نگین گردشگری که بیشترین سهام آن متعلق به بانک گردشگری است، دارایی های ارزشمندی دارد که ورود آن به بورس در بازار توافقی پذیرش شده است.

همچنین بخش اعظم سهام شرکت های پرستیزلند، فولاد صنعت بناب و میکامال کیش که متعلق به گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری است، در دست بررسی و آماده ورود به بورس هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 شرکت زیرمجموعه گروه مالی گردشگری در صف ورود به بورس هستند

8 شرکت زیرمجموعه گروه مالی گردشگری در صف ورود به بورس هستند