مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 07:202020-09-22سياسي

رییس دبیرخانه دوازدهمین جشنواره بین المللی فارابی منصوب شد


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، در حکمی حسین میرزایی، رییس پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی این وزارتخانه را به عنوان رییس دبیرخانه دوازدهمین جشنواره بین المللی فارابی منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، در حکمی حسین میرزایی، رییس پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی این وزارتخانه را به عنوان رییس دبیرخانه دوازدهمین جشنواره بین المللی فارابی منصوب کرد.

در حکم انتصاب میرزایی آمده است: نظر به سوابق علمی، تعهد و شایستگی جناب عالی، بر اساس تبصره 1 ماده 7 آیین نامه جشنواره بین المللی فارابی و پیشنهاد دبیر محترم جشنواره به موجب این حکم به سمت رییس دبیرخانه دوازدهمین جشنواره بین المللی فارابی منصوب می شوید.

با توجه به نقش اساسی دبیرخانه در برگزاری این رویداد علمی مهم کشور انتظار می رود دوازدهمین جشنواره نیز با برنامه ریزی ها و تلاش های بایسته، مانند دوره های پیشین، به نحو شایسته برگزار شود.

تندرستی و توفیق روز افزون جناب عالی را در ارتقای علوم انسانی و اسلامی کشور از درگاه ایزد منان خواهانم.

وزیر علوم، همچنین در حکم جداگانه ای، سیدعبدالامیر نبوی را به سمت دبیر شورای علمی دوازدهمین جشنواره بین المللی فارابی منصوب ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دبیرخانه دوازدهمین جشنواره بین المللی فارابی منصوب شد

رییس دبیرخانه دوازدهمین جشنواره بین المللی فارابی منصوب شد