مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 06:352020-09-22سياسي

100 هزار مترمربع از اراضی چشمه گز از دست زمین خواران خارج شد


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: برای جلوگیری از تصرفات روستای چشمه گز و مبارزه با زمین خواری 100 هزار مترمربع از اراضی این روستا از ید متصرفان و زمین خواران خارج شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دادخدا سالاری پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: زمین خواران که در حاشیه شهرها به دلیل گسترش نظارت ها موفق به دستیابی به اهداف خود نمی شوند، به سمت روستاهای خوش آب و هوا متمایل شده اند و باید بدانند که اقدامات آنها در هیچ نقطه ای از چشم مدعی العموم و نمایندگان حاکمیت دور نخواهد ماند و توفیقی برای رسیدن به اهداف خود نخواهند داشت.

وی ارزش ریالی اراضی متصرفی روستای چشمه گز را 120 میلیارد ریال دانست و ادامه داد: این اراضی به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و با حمایت های قضایی خلع ید و به بیت المال برگردانده شده است.

وی با اشاره به صدور دستور ویژه از سوی رییس قوه قضاییه برای رسیدگی به زمین خواری و تغییرکاربری های غیرمجاز اراضی و آلودگی محیط زیستی، خاطرنشان کرد: استان کرمان یکی از استان های برتر کشور در زمینه مبارزه با زمین خواری به شمار می رود و در پرتوی تعامل دستگاه قضایی با مجموعه های ذیربط تلاش می شود که موضوع زمین خواری در این استان به صورت کامل رفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 هزار مترمربع از اراضی چشمه گز از دست زمین خواران خارج شد

100 هزار مترمربع از اراضی چشمه گز از دست زمین خواران خارج شد