مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 06:302020-09-22اقتصادي

مدیران قزوینی برای جذب 100 درصدی سهمیه گاز مایع اقدام کنند


شرکت های توزیع گاز مایع در قزوین موظف اند با تمام توان و امکانات نسبت به جذب 100 درصدی سهمیه سوخت گاز مایع اقدام کنند.

- ایسنا/قزوین مدیرکل دفتر شهری گفت: شرکت های توزیع گاز مایع در قزوین موظف اند با تمام توان و امکانات نسبت به جذب 100 درصدی سهمیه سوخت گاز مایع اقدام کنند.

مصطفی صالحی اظهار کرد: دستگاه های متولی موظف اند تمهیدات و پیش بینی های لازم را برای سوخت رسانی در مناطق و روستاها قبل از شروع فصل زمستان انجام دهند.

مدیرکل دفتر شهری استان قزوین در جلسه کمیته حمل ونقل و سوخت ضمن اشاره به توزیع گاز مایع در مناطق فاقد گاز شهری به صورت الکترونیکی تأکید کرد: دستگاه های متولی موظف اند تمهیدات و پیش بینی های لازم را برای تسریع و تسهیل در سوخت رسانی در مناطق و روستاها به ویژه نقاط صعب العبور قبل از شروع فصل زمستان انجام داده و همچنین اطلاع رسانی و آموزش های لازم برای ذخیره سازی و مصرف بهینه این سوخت گران بها را در دستور کار خود قرار دهند.

به گفته این مقام مسئول هرگونه افزایش قیمت توسط فروشندگان گاز مایع غیرقانونی بوده و فروشندگان موظف اند طبق نرخ رسمی اعلام شده اقدام به فروش گاز مایع کنند.

بنابراعلام روابط عمومی استانداری قزوین، صالحی با تأکید بر اینکه در صورت فروش غیر از نرخ مصوب با متخلفین برخورد قانونی صورت می گیرد، عنوان کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران قزوینی برای جذب 100 درصدی سهمیه گاز مایع اقدام کنند

مدیران قزوینی برای جذب 100 درصدی سهمیه گاز مایع اقدام کنند