مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 06:152020-09-22بين الملل

ترامپ تا شنبه نامزد قاضی دادگاه عالی را معرفی می کند


رییس جمهور آمریکا در تلاش برای تثبیت یک اکثریت محافظه کار در دادگاه عالی این کشور تا قبل از انتخابات سوم نوامبر، به خبرنگاران گفت قصد دارد تا شنبه بعد گزینه خود را برای جانشینی روث بیدر گینزبرگ، - رییس جمهور آمریکا در تلاش برای تثبیت یک اکثریت محافظه کار در دادگاه عالی این کشور تا قبل از انتخابات سوم نوامبر، به خبرنگاران گفت قصد دارد تا شنبه بعد گزینه خود را برای جانشینی روث بیدر گینزبرگ، قاضی متوفی این دادگاه، اعلام کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، امیدهای دموکراتها برای خالی نگه داشتن کرسی این قاضی در دادگاه عالی بعد از آنکه دو سناتور جمهوریخواه یعنی چاک گراسلی و کوری گاردنر از حمایتشان از اقدام سریع برای پر کردن این کرسی خبر دادند، رنگ باخت.

دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در گفتگو با خبرنگاران در کاخ سفید عنوان کرد، در حال انتخاب یک یا دو نفر از میان پنج نامزد تصدی به عنوان قاضی جدید دادگاه عالی که مد نظر قرار داد، است.

او از مجلس سنای آمریکا که تحت کنترل جمهوریخواهان است خواست تا قبل از انتخابات ماه نوامبر برای تایید نامزد معرفی شده از سوی وی برای انتصاب به عنوان قاضی جدید دادگاه عالی رای گیری انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ تا شنبه نامزد قاضی دادگاه عالی را معرفی می کند

ترامپ تا شنبه نامزد قاضی دادگاه عالی را معرفی می کند