مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 17:002020-09-21بين الملل

عدم همراهی شورای امنیت با آمریکا و شکست سه باره این کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، بهرام قاسمی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در فرانسه امروز (دوشنبه) در اظهاراتی در پی بیانیه وزیر خارجه آمریکا مبنی بر بازگشت تحریم های سازمان ملل علیه ایران عنوان کرد: - سفیر جمهوری اسلامی ایران در فرانسه عنوان کرد: عدم همراهی شورای امنیت و طرف های برجامی ایران از جمله سه کشور اروپایی با رویکرد ضد برجامی آمریکا، شکست سه باره ای را برای اقدامات نامشروع و غیر قانونی این کشور رقم زد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، بهرام قاسمی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در فرانسه امروز (دوشنبه) در اظهاراتی در پی بیانیه وزیر خارجه آمریکا مبنی بر بازگشت تحریم های سازمان ملل علیه ایران عنوان کرد: جهان بار دیگر ناکامی و عدم موفقیت ایالات متحده در اتخاذ و پیشبرد سیاست های نابخردانه، یکسویه و یکجانبه گرایانه مبتنی بر خودقدرت محوری متوهمانه در جهان و مناسبات عصر حاضر را به تماشا نشست.

وی افزود: فرجامی که همگان از آن آگاهی داشتند، جز سیاستمداران کم دان و ناپخته ای که زورمداری را رمز موفقیت خود می دانند و هنوز در دهه های پسین جهان تحت انقیاد قدرت های مستبد زیست و اندیشه می کنند.

قاسمی اضافه کرد: اقدامات بی جا و بی اعتبار آنان در شورای امنیت، استمرار لجاجت و کارشکنی پس از مخالفت اکثر اعضای شورای امنیت و ادعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم همراهی شورای امنیت با آمریکا و شکست سه باره این کشور

عدم همراهی شورای امنیت با آمریکا و شکست سه باره این کشور