مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 16:452020-09-21اقتصادي

افزایش موارد بستری مبتلا به کرونا در رفسنجان


رییس بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) رفسنجان گفت: آمار بیماران در کشور رو به افزایش بوده و در رفسنجان هم شاهد افزایش تعداد موارد بستری و بیماران با حال وخیم از نظر کرونا هستیم.

- رفسنجان - رییس بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) رفسنجان گفت: آمار بیماران در کشور رو به افزایش بوده و در رفسنجان هم شاهد افزایش تعداد موارد بستری و بیماران با حال وخیم از نظر کرونا هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمرنگ شده یا نیست، در رفسنجان تا دو هفته قبل بیماران بدحال نداشتیم اما در طول دو هفته گذشته 6 بیمار بدحال در آی سی یو بستری شده اند و این موضوع رو به افزایش است.

موسوی ادامه داد: افزایش بیماران کرونایی کار بیمارستان را خیلی سخت می کند چرا که هم باید کادر سلامت را محافظت کنیم که به کرونا مبتلا نشوند و هم باید این بیماران را جداسازی کنیم و هم اینکه همراهان بیماران بستری در بخش تعداد کمی باشند و مراقبت بیشتری از آنها صورت گیرد که کار دشواری است و امیدواریم بتوانیم جلوی افزایش بیماران را در رفسنجان بگیریم.

وی با بیان اینکه با کمبود منابع مالی مواجه هستیم، تصریح کرد: باید از خیّرینی که سلامت اجتماعی را در برهه کنونی اهمیت می دهند تشکر و قدردانی کنم.

مرکز بحران 50 تختخوابی که توسط مس ایجاد شده با تمام امکانات در اختیار بیماران کرونایی قرار می گیرد در این مرکز بستری، تما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش موارد بستری مبتلا به کرونا در رفسنجان

افزایش موارد بستری مبتلا به کرونا در رفسنجان