مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 15:502020-09-21ورزشي

4 تیم برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند / رقابت فینال، فردا + فیلم


مسئول کمیته والیبال ساحلی هیات والیبال خراسان شمالی گفت: 4 تیم برتر 2 رده سنی بزرگسالان و زیر 18 سال مسابقات والیبال ساحلی استان مشخص شدند که فردا برای رسیدن به عنوان قهرمانی با یکدیگر به رقابت می پردازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی به عنوان نخستین مسابقات ورزشی در استان پس از شیوع ویروس کرونا در حال برگزاری است.

محمد مهرپور در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به پایان روز سوم این دوره از رقابت ها اظهار کرد: پس از برگزاری مسابقات میان 20 تیم بزرگسالان و 16 تیم در رده سنی زیر 18 سال 4 تیم برتر هرکدام از بخش های این رقابت ها مشخص شد.

مسئول کمیته والیبال ساحلی هیات والیبال خراسان شمالی افزود: تیم های هیات والیبال شیروان، دهکده خداقلی، آجا و بستنی حاج بابا در رده سنی زیر 18 سال توانستند به عنوان 4 تیم برتر در مرحله نیمه نهایی حاضر شوند.

وی به تیم های منتخب بخش بزرگسالان نیز اشاره کرد و گفت: تیم های دهکده خداقلی، شیروان ب، زلال سازان و سم سم شیروان نیز در این دوره از رقابت های به عنوان 4 تیم برتر بخش بزرگسالان راهی مرحله نیمه نهایی این دوره از رقابت ها شدند.

مهرپور زمان برگزاری رقابت های نیمه نهایی و فینال را ظهر فردا اعلام کرد و گفت: در پایان مسابقات فردا در محل مجموعه ورزشی والیبال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 تیم برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند / رقابت فینال، فردا + فیلم

4 تیم برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند / رقابت فینال، فردا + فیلم