مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 15:452020-09-21سياسي

جشنواره «شهر ما» فرصتی برای بازخوانی سند چشم انداز قم


معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم با اشاره به اهمیت تدوین برنامه های پنج ساله برای شهر قم، گفت: نخستین جشنواره رسانه ای «شهر ما» می تواند فرصتی برای نقد سند چشم انداز و برنامه پنج ساله شهرداری قم باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، محسن رنجبر با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره رسانه ای شهر ما در قم، عنوان کرد: جشنواره شهرما که برای نخستین بار در شهر ما از سوی شهرداری برگزار می شود دستاورد مطلوبی برای شهر قم خواهد داشت چرا که هراقدامی برنامه ها و خدمات شهرداری به عنوان خادم اصلی در شهر را بهتر معرفی کند و موجب ارتباط بیشتر مردم با این نهاد شود، مطلوب است.

معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم با اشاره به عوامل ایجاد ذهنیت نسبت به شهرداری در جامعه، گفت: شهرداری در بسیاری از شئون زندگی مردم در صف اول خدمت رسانی است و از طرفی باید درآمدهای خودش را هم از همین ارتباط کسب کند.

رنجبر به نقش آفرینی رسانه ها در امور مختلف شهری اشاره کرد و افزود: در بحران کرونا در زمینه ارائه خدمات غیر حضوری برای شهروندان موفق بودیم اما استفاده از این خدمات نیاز به آموزش و فرهنگسازی از سوی رسانه ها دارد.

وی با اشاره به ضرورت افزایش روحیه مطالبه گری و پرسش گری رسانه، بیان کرد: شاید در مسیر این مطالبه گری موانعی هم وجود داشته باشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره «شهر ما» فرصتی برای بازخوانی سند چشم انداز قم

جشنواره «شهر ما» فرصتی برای بازخوانی سند چشم انداز قم