مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 14:002020-09-21پزشكي

آمار ابتلا به کرونا در آرامستان های همدان صعودی شده است


بازرس ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان همدان گفت: آمار ابتلاء به بیماری کرونا در آرامستان های استان همدان روند افزایشی به خود گرفته است.

- سردار مهدی فرجی در گفتگو با در استان همدان با اشاره به اینکه استان همدان تا هفته قبل در زمینه میزان ابتلاء به کرونا در وضعیت زرد باقی مانده بود؛ ادامه داد: درصد رعایت مردم همدان نسبت به پروتکل های بهداشتی 82 تا 85 درصد بود اما هفته گذشته عادی انگاری انجام شد و وضعیت پنج شهرستان استان همدان در زمینه شیوع کرونا به رنگ قرمز درآمد.

وی با تاکید بر اینکه باید در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی که مهمترین آنها استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی و شستشوی دست است، موجی ایجاد کنیم؛ گفت: با وجود همه نگرانی ها در کنکور امسال حتی یک نفر هم به بیماری کرونا مبتلا نشد.

سردار فرجی با اشاره به اینکه بیش از 970 هزار نفر در کنکور سراسری شرکت کردند؛ افزود: این اتفاق حاصل دقت عمل بود به طوری که بعد و قبل از برگزاری کنکور غربال گری انجام شد.

جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان با اشاره به اینکه هیئت های بزرگی در دهه محرم مراسم داشتند اما آسیب جدی نداشتیم؛ افزود: بی توجهی ها در برخی مناطق باعث بالا رفتن شمار ابتلاء به کرونا شده که یکی از این مناطق آرامستان ها هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار ابتلا به کرونا در آرامستان های همدان صعودی شده است

آمار ابتلا به کرونا در آرامستان های همدان صعودی شده است