مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 10:552020-09-21بين الملل

«قفقاز 2020»؛ آغاز رزمایش مشترک روسیه با حضور ایران


2020 به میزبانی روسیه با شرکت 13 هزار نیروی نظامی از کشورهای جمهوری اسلامی ایران، چین، پاکستان، بلاروس و میانمار در منطقه جنوبی روسیه شامل حاشیه دریای خزر و دریای سیاه امروز (دوشنبه) آغاز شد و تا روز شنبه آینده ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از ایرنا، به نقل از سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسکو، ✅در این رزمایش که در راستای سند اقدامات در راستای تحکیم اعتماد و امنیت وین مربوط به سال 2011 برگزار می شود، از جدیدترین تجهیزات و دستاوردهای دفاعی و رزمی، سیستم های ضد موشکی، موشکی، هواپیماهای جنگنده، هلی کوپتر و سایر تسلیحات به روز استفاده می شود.

شبکه تلویزیونی زویوزدا متعلق به وزارت دفاع روسیه نیز امروز در گزراشی اعلام کرد: در این رزمایش، مسائل مربوط به بکارگیری نیروی نظامی ائتلاف کشورها برای تامین امنیت نظامی در جنوب غربی روسیه تمرین می شود.

رزمایش قفقاز-2020 در دو مرحله تا روز 26 سپتامبر (روز شنبه هفته آینده) برگزار می شود که در مرحله اول ارگان های فرماندهی نظامی به طراحی اقدامات نظامی باتوجه به شرایط نظامی و سیاسی خواهند پرداخت و در مرحله دوم هم شرکت واحدهای نظامی در اقدامات جنگی تمرین خواهد شد.

این رزمایش برای تحکیم اعتماد و همکاری بین کشورهای واقع در جنوب روسیه و تامین امنیت و ثبات با شرکت کشورهای منطقه برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«قفقاز 2020»؛ آغاز رزمایش مشترک روسیه با حضور ایران

«قفقاز 2020»؛ آغاز رزمایش مشترک روسیه با حضور ایران