مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 10:352020-09-21بين الملل

اذعان فرمانده دفاع هوایی اسراییل به آسیب پذیر بودن این رژیم در برابر ایران


فرمانده نیروی دفاع هوایی رژیم صهیونیستی ضمن متهم کردن ایران به هدف قرار دادن شرکت آرامکو عربستان گفت که ایران می تواند چنین حملاتی علیه اسراییل هم انجام دهد.

- فرمانده نیروی دفاع هوایی رژیم صهیونیستی ضمن متهم کردن ایران به هدف قرار دادن شرکت آرامکو عربستان گفت که ایران می تواند چنین حملاتی علیه اسراییل هم انجام دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری عربی 21، ران کوچاوف، فرمانده نیروی دفاع هوایی ارتش رژیم صهیونیستی گفت: ایران می تواند حمله ای همانند حملاتی که در سال 2019 شرکت آرامکو عربستان را هدف قرار داد، انجام دهد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال این وجود دارد که ایران از خاک یمن اسراییل را مورد هدف قرار دهد گفت: این امکان وجود دارد، چیزی که در عربستان رخ داد میتواند در جاهای دیگر نیز رخ دهد.

این مقام صهیونیست تاکید کرد: ایران می تواند نیروهای خود را در مواضع مختلف در جهان مستقر کند؛ از جمله بلندی های جولان که اکنون در دست اسراییل است.

روشن است که این امر محتمل و شدنی است.

فرمانده دفاع هوایی رژیم صهیونیستی گفت: مشکل کنونی پدافند هوایی اسراییل این است که به طور همزمان از چند نقطه تهدید می شود از جمله نوار غزه، سوریه، لبنان و اماکن دیگر.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اذعان فرمانده دفاع هوایی اسراییل به آسیب پذیر بودن این رژیم در برابر ایران

اذعان فرمانده دفاع هوایی اسراییل به آسیب پذیر بودن این رژیم در برابر ایران