مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 09:552020-09-21سياسي

مرحله دوم پویش «ایران همدل» در مدارس خراسان جنوبی آغاز شد


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: مرحله دوم پویش «ایران همدل» در مدارس خراسان جنوبی به ویژه مدارس غیر دولتی و هیأت امنایی آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، محمدعلی واقعی ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: پیرو بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر شکل گیری نهضت تعاون و احسان و تداوم رزمایش همدلی و نهضت کمک مؤمنانه، مرحله دوم پویش ایران همدل در مدارس استان به ویژه مدارس غیردولتی، اجرا می شود.

وی افزود: در موج اول ایران همدل دانش آموزان و معلمین مدارس استان بیش از هفت میلیارد تومان به دانش آموزان آسیب دیده از کرونا کمک کردند که سهم مدارس غیر دولتی 200 میلیون ریال بود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی عنوان کرد: پویش ایران همدل با هدف کمک به جامعه هدف و کمیته امداد و تهیه لوازم کمک آموزشی و نوشت افزار برای دانش آموزان نیازمند و تهیه اقلام بهداشتی و درمانی در مدارس غیردولتی استان اجرا می شود.

واقعی گفت: این پویش می تواند در این شرایط سخت کمک های را به خانواده های تحت پوشش کمیته امداد و همچنین سایر خانواده های نیازمند داشته باشد.

وی با بیان اینکه شعار مرحله دوم این رزمایش از همدیگر گره گشایی کنیم است، خاطرنشان کرد: این پویش باهدف تحقق اهداف سند تحول بنیادین در برقراری عدالت آموزشی و  محوریت جذب دانش آموزان مست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحله دوم پویش «ایران همدل» در مدارس خراسان جنوبی آغاز شد

مرحله دوم پویش «ایران همدل» در مدارس خراسان جنوبی آغاز شد