مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 09:452020-09-21ورزشي

همکاری بنیاد ملی بازی های رایانه ای با مرکز ملی فضای مجازی


معاون حمایت بنیاد ملی بازی های رایانه ای در حاشیه مراسم اختتامیه اولین دوره آنلاین مسابقات ورزش های الکترونیک در رشته فیفا 20 از همکاری با مرکز ملی فضای مجازی جهت صدور مجوزهای مجوزهای برگزاری مسابقات خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از اداره ارتباطات و امور بین املل بنیاد ملی بازی های رایانه ای، سیدمحمدعلی سیدحسینی معاون حمایت بنیاد ملی بازی های رایانه ای پیش از مراسم اهداء جوایز نفرات برگزیده اولین دوره آنلاین مسابقات ورزش های الکترونیک در رشته فیفا 20 برگزار شد، با اشاره به تجربه موفق برگزاری این رویداد که با توجه به شرایط کرونایی کشور به صورت آنلاین برگزار شد، گفت: این فرصت که به واسطه شرایط کرونایی پیش آمد، نشان داد که می توان به سمت برگزاری رویدادهای آنلاین این چنینی حرکت کرد.

وی تصریح کرد: با هماهنگی مرکز ملی فضای مجازی قرار است مجوزهای برگزاری مسابقات توسط بنیاد ملی بازی های رایانه ای صادر شود که این موضوع می تواند به اعتباربخشی این رویدادها و صیانت از حقوق شرکت کنندگان در آن کمک کند و به همین منظور استانداردهایی برای برگزاری مسابقات در نظر گرفته می شود.

سیدحسینی همچنین به شناسایی اطلاعات استریمرها در بنیاد ملی بازی های رایانه ای اشاره کرد و گفت: در تلاش هستیم تا در رسانه ها درباره استریمرها به عنوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری بنیاد ملی بازی های رایانه ای با مرکز ملی فضای مجازی

همکاری بنیاد ملی بازی های رایانه ای با مرکز ملی فضای مجازی