مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 08:402020-09-21ورزشي

جامعه فقط به پزشک نیاز ندارد/ زمین شناسی شاید پرکاربردتر از پزشکی در کشور


همانطور که جامعه به پزشک نیازمند است به شغل های دیگر هم نیاز دارد؛ دانش آموزان باید براساس توانایی های خود انتخاب رشته کنند.

- ایسنا/مازندران رتبه برتر کنکور تجربی سال 99 گفت: همانطور که جامعه به پزشک نیازمند است به شغل های دیگر هم نیاز دارد؛ دانش آموزان باید براساس توانایی های خود انتخاب رشته کنند.

محمد مهدی قلی زاده دارنده رتبه 10 کنکور تجربی 99 در گفت وگو با ایسنا با قدردانی از معلمان مدرسه، پدر و مادر ش اظهار کرد: من متولد سال 1380 هستم و برای نخستین بار در کنکور شرکت کردم و رتبه 10 تجربی را به دست آوردم و در این راستا از دوستانم نیز تشکر می کنم که با رقابت سالم به من انگیزه تلاش بیشتر دادند.

وی با اشاره به عوامل تاثیر گذار بر دستیابی به رتبه بالا گفت: مدیریت آزمون، کنترل استرس و ارزش گذاری سوالات و پاسخ دهی در مدیریت زمان مهم ترین عوامل دستیابی به این رتبه بوده است.

قلی زاده در پاسخ به علت گرایش شدید افراد به رشته تجربی گفت: حجم وارد شده به رشته تجربی زیاد مناسب نیست و باید به علاقمندی فرد توجه شود؛ من عاشق پزشکی هستم و این علاقه مندی با علاقه ای که به درس زیست شناسی داشتم ایجاد شد .

وی ادامه داد: همانطور که جامعه به پزشک نیازمند است به شغل های دیگر هم نیاز دارد و همه افراد باید مسئولیت های مختلفی در جامعه را عهده دار شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه فقط به پزشک نیاز ندارد/ زمین شناسی شاید پرکاربردتر از پزشکی در کشور

جامعه فقط به پزشک نیاز ندارد/ زمین شناسی شاید پرکاربردتر از پزشکی در کشور