مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 08:152020-09-21بين الملل

توضیح وزیر خارجه عراق درباره سیاست خارجه بغداد و رابطه با تل آویو


وزیر خارجه عراق در مصاحبه با یک شبکه آمریکایی به توضیح خط مشی سیاسی خارجه کشورش در قبال آمریکا و ایران پرداخت و درباره امکان عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی موضع گیری کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، فؤاد حسین وزیر خارجه عراق در یک مصاحبه تلویزیونی درباره مسأله توافق عادی سازی روابط برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی، اهداف سفر اخیرش به پاریس و رویکردهای سیاست خارجه عراق در قبال تهران و واشنگتن سخن گفت.

وی همچنین از امکان کمک گرفتن از ناظران بین المللی در انتخابات پارلمانی زودهنگام عراق خبر داد.

اهداف سفر به پاریس وی در گفت وگو با شبکه آمریکایی الحره ، درباره جزییات سفرش به پاریس و دیدار با همتای فرانسوی اش گفت: دیدار با ژان ایو لودریان وزیر خارجه فرانسه پس از سفر ایمانوئل ماکرون رییس جمهور فرانسه و لودریان به بغداد طی یک ماه گذشته و در چارچوب سفرهای دوره ای اروپا برای دیدار با مقامات مسئول اروپایی در پایتخت های مختلف صورت گرفت.

وزیر خارجه عراق افزود که مهم ترین مسائل طرح شده در این دیدار حول محور تداوم همکاری اقتصادی و امنیتی میان دو کشور، یافتن شیوه هایی برای حمایت فرانسه از عراق که از بحران مالی رنج می برد و نیز زمینه سازی برای سفر ماه آینده مصطفی الکاظمی نخست وزیر به پاریس بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح وزیر خارجه عراق درباره سیاست خارجه بغداد و رابطه با تل آویو

توضیح وزیر خارجه عراق درباره سیاست خارجه بغداد و رابطه با تل آویو