مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 07:552020-09-21اجتماعي

احداث پاتوق محلی در زمین متروکه محله ده ونک


پاتوق محلی با هدف ساماندهی فضاهای بی دفاع شهری و کاهش آسیب های اجتماعی در محله ده ونک ساخته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، غلامحسین خدابخشیان شهردار ناحیه یک منطقه سه گفت: احداث پاتوق های محلی یکی از گام های مدیریت شهری در تحقق محله گرایی و ارتقا سطح سلامت جسم و روح شهروندان است.

وی با اشاره به احداث پاتوق محله در انتهای خیابان شرافتی به متراژ 180 مترمربع، تصریح کرد: فضای سبز و بوستانهای کوچک محلی به گونه ای تجهیز و ساماندهی می شوند که فضای مطلوبی را برای دید و بازدید بیشتر اهالی و تعامل آنان با یکدیگر فراهم آورند.

وی افزود: زمین متروک محله ده ونک، با 1 / 40 مترمکعب خاکبرداری، 140 متر جدول زیرسازی، 150 متر مربع بتن ریزی، 140 متر طول جدول کشی و محوطه سازی، 150 متر سنگفرش، 20 متر دیوارکشی و 150 متر مربع سیمان کشی دیوارها به پاتوق محلی تبدیل شد.

خدابخشیان در ادامه گفت: فضای سبز این پاتوق با 18 درخت زیتون تلخ، 80 پیری کانتا، 50 بریریس و 8 خاور خاک باغچه معادل 44 مترمکعب خاک بهره برداری شد.

وی با بیان اینکه پاتوق های محلی، با مشخصه خودمانی بودن و آرامش، جزیی از کانونهای اجتماعی هستند، عنوان کرد: هدف از ساماندهی پاتوق های محله، کاهش نقاط بی دفاع شهری و تلاش برای قویتر شدن تعاملات اجتماعی و ارتقا کیفیت محیط شهری است تا سرزندگی و حس تعلق به محله و ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث پاتوق محلی در زمین متروکه محله ده ونک

احداث پاتوق محلی در زمین متروکه محله ده ونک