مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 05:352020-09-21حوادث

کشیدن بنزین با جاروبرقی کار دست صاحبخانه داد


شب گذشته ماموران سازمان آتش نشانی اصفهان شاهد یک حادثه نادر بودند؛ کشیدن بنزین با جاروبرقی توسط یک شهروند اصفهانی باعث سوختگی او و منزلش شد.

- ایسنا/اصفهان شب گذشته ماموران سازمان آتش نشانی اصفهان شاهد یک حادثه نادر بودند؛ کشیدن بنزین با جاروبرقی توسط یک شهروند اصفهانی باعث سوختگی او و منزلش شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان، اظهار کرد: شب گذشته (یکشنبه_30 شهریورماه) شاهد یکی از نادرترین اتفاقات دنیا بودیم؛ یک شهروند اصفهانی به یکباره تصمیم می گیرد مقداری بنزین را به وسیله جاروبرقی از مخزن تخلیه کند! فرهاد کاوه آهنگران گفت: در اولین مکش بنزین انفجار رخ داد و علاوه بر سوختگی سطحی برای خود فرد، منزل او نیز طعمه حریق شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان، وی افزود: همسایگان این فرد در ساعت 21 و 50 دقیقه با سامانه 125 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تماس گرفته و از وقوع آتش سوزی همراه با شنیدن صدای انفجار در خیابان عطار نیشابوری، خیابان آیت الله خادمی خبر دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی اصفهان با اشاره به اینکه بلافاصله بعد از اطلاع از حادثه، اکیپ آتش نشانان از ایستگاه شماره 7 به محل حریق اعزام شد، گفت: ماموران آتش نشانی ضمن اطفاء سریع آتش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشیدن بنزین با جاروبرقی کار دست صاحبخانه داد

کشیدن بنزین با جاروبرقی کار دست صاحبخانه داد