مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 16:202020-09-20پزشكي

تاکنون 13 کودک کرمانشاهی بر اثر بیماری کرونا فوت شده اند


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به تشدید وضعیت بیماری کرونا در این استان گفت: باید والدین را ترغیب کنیم که کودکان خود را به مدرسه نفرستند و آموزش را از طریق فضای مجازی پیگیری کنند.

به‌گزارش ایلنا، محمدابراهیم شکیبا در نشست ستاد مقابله با کرونا، با اشاره به شروع پیک سوم بیماری کرونا در کشور گفت: میانگین بستری‌های کرمانشاه از میانگین کشوری بالاتر است، اما میزان مرگ ناشی از این بیماری در استان از میانگین کشور کمتر است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به شیوع این بیماری در میان کودکان نیز اشاره کرد و افزود: تاکنون 178 کودک کرمانشاهی به بیماری کرونا مبتلا شده اند که 13 نفر از آن‌ها به دلیل ابتلا به بیماری‌های زمینه‌ای فوت کردند.

شکیبا با بیان این که براساس برآورد‌های انجام شده دستورالعمل ‌های بهداشتی در 71 درصد از مدارس استان رعایت می‌شود، یادآور شد: از ابتدای بازگشایی مدارس تاکنون برای 87 مدرسه در زمینه رعایت نشدن شیوه نامه ها تذکر صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه رعایت دستورالعمل ‌های بهداشتی در سطح استان کاهش پیدا کرده است، گفت: از ابتدای شروع بیماری کرونا تاکنون 223 هزار و 634 مورد بازرسی از مراکز مختلف و اصناف انجام شده و 6 هزار و 298 مورد تخلف به دستگاه قضایی معرفی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکنون 13 کودک کرمانشاهی بر اثر بیماری کرونا فوت شده اند

تاکنون 13 کودک کرمانشاهی بر اثر بیماری کرونا فوت شده اند