مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 03:002020-09-19اقتصادي

آغاز کاشت سبزی و صیفی خارج از فصل در هرمزگان


مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان از آغاز کاشت سبزی و صیفی خارج از فصل در 50 هزار هکتار از زمین های کشاورزی استان خبرداد.

- ایسنا/هرمزگان مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان از آغاز کاشت سبزی و صیفی خارج از فصل در 50 هزار هکتار از زمین های کشاورزی استان خبرداد.

رضا امیرزاد صبح امروز(30 شهریورماه) در بازدید از زمین های زراعی شهرستان بندرعباس، تصریح کرد: امسال به دلیل بهره گیری از نشا مرغوب و رعایت اصول فنی بیش از یک میلیون و 500 هزار تن محصول برداشت شود.

وی با بیان اینکه شهرستان های بندرعباس، میناب، حاجی آباد، بندرخمیر و پارسیان از مناطق مهم تولید نشا در استان است، اظهار کرد: هفده محصول سبزی و صیفی در استان هرمزگان کشت می شود که عمده این محصولات بادمجان، گوجه فرنگی، خیار، پیاز و فلفل است.

مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان با اشاره به اینکه کشت محصولات سبزی و صیفی خارج از فصل در استان از نیمه شهریور آغاز و تا نیمه مهر ادامه دارد، تصریح کرد: برداشت این محصولات هم از اواخر آبان شروع می شود و تا نیمه اردیبهشت سال آینده ادامه دارد.

وی ادامه داد: محصول برداشت شده سبزی و صیفی علاوه بر مصرف استان به استان های تهران، فارس و اصفهان هم فرستاده می شود و به کشورهای عمان، قطر و عراق هم صادر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز کاشت سبزی و صیفی خارج از فصل در هرمزگان

آغاز کاشت سبزی و صیفی خارج از فصل در هرمزگان