مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 01:052020-09-19سياسي

فعالیت مدارس خوزستان براساس نظر ستاد ملی کرونا است


معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان در خصوص احتمال تعطیلی مدارس گفت:وضعیت شهرهای قرمز به صورت مکتوب به ستاد ملی مدیریت کرونا اعلام ، و براساس نظر این ستاد درباره فعالیت مدارس تصمیم گیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز،علی حسین حسین زاده معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان در نشست ستاد مدیریت ویروس را با خود به همراه داشته باشد لذاضرورت دارد از هم اکنون آمادگی لازم را کسب کنیم از این روز مصوب می‎شود که شرکت نفت به عنوان پشتیبان اصلی برای دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور در این زمینه وارد عمل شود و دیگر سازمان ها نیز به بالا بردن ظرفیت تخت های آی سی یو بیمارستان ها کمک کنند.

وی ادامه داد:با توجه به وضعیت اعتباری دانشگاه های علوم پزشکی خوزستان و میزان امکانات موجود نیاز است که با شرکت های اقتصادی خوزستان همچون پتروشیمی ها،فولاد و … نشستی داشته باشیم و با توجه به مسوولیت اجتماعی این شرکت ها برای رفع مشکلات دانشگاه های علوم پزشکی استان تمهیداتی اندیشیده شود.

وی افزود:برای عبور از مشکلات کنونی نیاز به همکاری داریم و جز از طریق همکاری، موفقیت امکان پذیر نیست همانطور که مشاهده شد در برگزاری کنکور سراسری با استفاده از ظرفیت های استان توانستیم به خوبی از آن عبور کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت مدارس خوزستان براساس نظر ستاد ملی کرونا است

فعالیت مدارس خوزستان براساس نظر ستاد ملی کرونا است