مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 00:302020-09-19بين الملل

واکنش روسیه به ادعای بازگشت تحریم های بین المللی علیه ایران


معاون سفیر روسیه در سازمان ملل متحد به ادعای وزارت امور خارجه آمریکا مبنی بر بازگشت تحریم های بین المللی علیه ایران واکنش نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، معاون سفیر روسیه در سازمان ملل متحد به ادعای وزارت امور خارجه آمریکا مبنی بر بازگشت تحریم های سازمان ملل علیه ایران واکنش نشان داد.

دیمیتری پولیانسکی در صفحه توییتر خود نوشت: به نظر می آید ایالات متحده با تحمیل اراده خودخواهانه خود بر دیگران، بر تضعیف قوانین بین المللی اصرار دارد.

آیا نظم بین الملل قاعده محوری که همکاران آمریکایی مان شدیداً از آن حمایت می کنند این است و در آن جمعی محدود از کشورها قواعد را تعیین می کنند.

وی افزود: اینکه می بینیم یک کشور بزرگ اینگونه خود را تحقیر می کند و با هذیان گویی لجوجانه با دیگر اعضای شورای امنیت سازمان ملل مخالفت می کند، بسیار دردآور است.

پولیانسکی در عین حال تاکید کرد: سایر اعضای شورای امنیت سازمان ملل متحد ماه گذشته به صراحت اعلام کردند که ادعای ایالات متحده درباره فعال شدن مکانیسم ماشه غیرقانونی است.

آیا واشنگتن نمی شنود؟ گفتنی است که وزیر خارجه آمریکا بامداد یکشنبه مدعی شد که تمام تحریم های سازمان ملل متحد علیه ایران از جمله تحریم های تسلیحاتی از سرگرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش روسیه به ادعای بازگشت تحریم های بین المللی علیه ایران

واکنش روسیه به ادعای بازگشت تحریم های بین المللی علیه ایران