مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 19:252020-09-19اجتماعي

آمادگی برگزاری جشن خرمن در سوادکوه


کارشناس فرهنگ عامه مازندران با اشاره به لزوم دوری از زرد گرای فرهنگی و هنری به آمادگی برگزاری جشن خرمن در سوادکوه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، علی حسن نژاد شب گذشته در گفت و گوی زنده اینستا گرامی با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با اشاره به اینکه متولد مردادماه 1352 در سوادکوه و در روستای خرمندی چال زیراب است که در 40 روز گی به بالا زیراب کوچ کردند، گفت: وجود درخت، دشت، شالی، راه آهن و رودخانه تلار از خاطرات کودکی من است.

وی با اشاره به اینکه مقطع ابتدایی را در مدرسه دانشمند نوری و مقطع راهنمایی را در مدرسه قاضی طباطبایی و سپس در مدرسه نواب درس خواندم از شروع زود هنگام شعری اش خبر داد و افزود: معلم کلاس چهارم من سید ابوالخیر موسوی بود و در جمع دانش آموزان گفت که حسن نژاد شاعر خواهد شد و این موضوع ذهن مرا درگیر کرد که شاعری چیست و پدربزرگم شاعر بود و اولین جرقه شاعر بودن در کلاس چهارم ابتدایی با سخنان معلمم بود.

*کتک خوردن مفصل از مادرانه برای برگزاری نمایش کارشناس فرهنگ عامه مازندران با بیان اینکه در کلاس پنجم با همکاری امیر پور مدیر مدرسه که ضبط بزرگ قرمز رنگ خانه خود را برای ضبط نمایش ما با موضوع دفاع مقدس به مدرسه آورده بود و ما تمرین می کردیم، خاطر نشان کرد: اعضای گروه نمایش شب قبل اجرا اصلی گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی برگزاری جشن خرمن در سوادکوه

آمادگی برگزاری جشن خرمن در سوادکوه