مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 19:052020-09-19بين الملل

اطلاعات دقیق موساد، زمینه توافق با امارات را آماده کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، یکی از تحلیلگران و ستون نویسان روزنامه عبری معاریو نوشت که همکاری های اطلاعاتی سرویس جاسوس رژیم صهیونیستی (موساد) نقش مهمی در حصول توافق سازش بین امارات و این رژیم داشته است.

- یکی از تحلیلگران صهیونیست، با بیان اینکه امارات و رژیم صهیونیستی از دهه 90 میلادی همکاری اطلاعاتی داشت، وجود این همکاری را عامل اصلی سازش بین ابوظبی و تل آویو دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، یکی از تحلیلگران و ستون نویسان روزنامه عبری معاریو نوشت که همکاری های اطلاعاتی سرویس جاسوس رژیم صهیونیستی (موساد) نقش مهمی در حصول توافق سازش بین امارات و این رژیم داشته است.

الون بن دیوید در تحلیلی که شنبه برای این روزنامه نوشته است، می گوید سابقه همکاری اطلاعاتی ابوظبی و تل آویو به دهه 90 میلادی برمی گردد و این همکاری زمینه را برای توافق مذکور ایجاد کرد.

او با اذعان به نقش موساد در ترور محمود المبحوح ، از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در امارات نوشت که این ترور که سال 2010 در هتل اقامت وی صورت گرفت، تأثیر منفی بر روابط بین امارات و رژیم تل آویو داشته است.

بن دیوید در ادامه نوشت که بعد از این حادثه، تولی تامیر باردو ، رییس موساد (2011) تصمیم گرفت که روابط امنیتی و اطلاعاتی بین امارات و رژیم تل آویو به وسیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعات دقیق موساد، زمینه توافق با امارات را آماده کرد

اطلاعات دقیق موساد، زمینه توافق با امارات را آماده کرد