مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 18:202020-09-19سياسي

در عرصه دفاع مقدس، اقتدار و عظمت ایران برای دنیا تثبیت شد


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاش سیستان و بلوچستان گفت: در ایام پر افتخار و غرور آفرین هشت سال جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس عزت و اقتدار و عظمت ایران سربلند برای دنیا تثبیت و ابهت اسلام و انقلاب برای جهانیان به نمایش گذاشته شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاش سیستان و بلوچستان گفت: در ایام پر افتخار و غرور آفرین هشت سال جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس عزت و اقتدار و عظمت ایران سربلند برای دنیا تثبیت و ابهت اسلام و انقلاب برای جهانیان به نمایش گذاشته شد.

حجت الاسلام حسن شیبک در گفت و گو با ایسنا افزود: دوران دفاع مقدس دانشگاه و مکتبی است که در آن عزت و غرور ملی ایرانیان موج می زند، بنابراین انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین رشادتهای رزمندگان ارتش و سپاه اسلام در آن دوران ابهت و عظمت کشورمان را صد چندان می کند.

وی بیان کرد: در چهلمین سالگرد گرامی داشت هفته دفاع مقدس یاد شهیدان ولایی و بویژه یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی را گرامی می داریم و تاکید می کنیم راه شهیدان ما با قوت بیشتر تداوم دارد و ملت بزرگ ایران پر رنگ تر از سالهای گذشته در صحنه حاضر هستند و برای عزتمندی اسلام و انقلاب می کوشند.

حجت الاسلام شیبک اظهارکرد: انقلاب اسلامی ایران با تاسی از قیام عاشورای حسینی شکل گرفت و با تشکیل جبهه مقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در عرصه دفاع مقدس، اقتدار و عظمت ایران برای دنیا تثبیت شد

در عرصه دفاع مقدس، اقتدار و عظمت ایران برای دنیا تثبیت شد