مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 15:152020-09-19سياسي

آلبوم شهدای اندیمشک رونمایی شد


فرمانده سپاه شهرستان اندیمشک با اشاره به رونمایی آلبوم شهدای اندیمشک، گفت: اندیمشک شهر یادمان های هشت سال دفاع مقدس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احسان کریم پور عصر امروز در گفت وگو با اصحاب رسانه شهرستان اندیمشک، اظهار کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس بیش از 130 ویژه برنامه در این شهر برگزار می شود.

وی به ویژه برنامه ها در حوزه های مختلف فرهنگی و اجتماعی اشاره کرد و افزود: یکی از مهم ترین ویژه برنامه ها در هفته دفاع مقدس در اندیمشک تجلیل از کارکنان شبکه بهداشت و درمان، بیمارستان امام علی (ع) و دیگر جهادگران حوزه سلامت است.

کریم پور به اجرای ویژه برنامه های متنوع و گرامیداشت شایسته هفته دفاع مقدس در شهرستان اندیمشک اشاره کرد و گفت: اندیمشک شهر یادمان های هشت سال دفاع مقدس است.

وی تصریح کرد: بیمارستان شهید کلانتری، پادگان دوکوهه، بیمارستان شهید بهشتی، مقبره شهدای گمنام، پادگان کرخه و جسر نادری از جمله یادمان های اندیمشک بوده که در هشت سال دفاع مقدس نقش مهمی در پشتیبانی از جبهه های نبرد حق علیه باطل داشته اند.

کریم پور با اشاره به حماسه های مردم اندیمشک در ششم مهر و چهارم آذر، بیان کرد: همه آحاد جامعه و مسئولان استانی و محلی برای ثبت حماسه های مردم اندیمشک در هشت سال دفاع مقدس تلاش کنند تا این حماسه ها در تقویم و تاریخ پر افتخار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلبوم شهدای اندیمشک رونمایی شد

آلبوم شهدای اندیمشک رونمایی شد