مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 14:552020-09-19حوادث

ارتقای امنیت اجتماعی از مهمترین اهداف در چهارمحال و بختیاری است


فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: ارتقای امنیت اجتماعی از مهمترین اهداف نیروی انتظامی در چهارمحال و بختیاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، منوچهر امان اللهی عصرشنبه در بازدید از کلانتری 11 سعدی شهرکرد بر تکریم ارباب رجوع، مشارکت با اقشار مختلف مردم در راستای ارتقا امنیت اجتماعی و برخورد جدی با اراذل و اوباش تاکید کرد.

این مقام ارشد انتظامی برخورد جدی با اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم اجتماعی و حمایت همه جانبه از افراد ستمدیده را به عنوان یکی از اولویت های اصلی نیروهای انتظامی بیان کرد.

فرمانده انتظامی استان بر ضرورت مشارکت جویی در راستای ارتقا امنیت اجتماعی تاکید کرد و گفت: پلیس برای برقراری نظم و امنیت، با کسانی که به حقوق مردم بی توجهی می کنند با قاطعیت و اقتدار برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: با صبر، حوصله و سعه صدر در برخورد با مراجعین و مردم باید تلاش کنیم اقدامات پلیس در جامعه رضایتمندی حداکثری شهروندان را در پی داشته باشد.

وی نهادینه کردن اخلاق مداری در کلانتری ها و پاسگاه ها را راهبرد محوری پلیس در تعامل هدفمند با مردم دانست و یادآور شد: تکریم ارباب رجوع در بهبود نگرش شهروندان نسبت به پلیس و ارتقا امنیت اجتماعی در جامعه تأثیر قابل ملاحظه ای خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای امنیت اجتماعی از مهمترین اهداف در چهارمحال و بختیاری است

ارتقای امنیت اجتماعی از مهمترین اهداف در چهارمحال و بختیاری است