مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 14:152020-09-19اقتصادي

تعطیلی ادارات در روزهای پنج شنبه از اول مهرماه لغو می شود


تعطیلی ادارات و دستگاه های اجرایی استان در روزهای پنج شنبه از اول مهر ماه، برداشته خواهد شد.

- بندرعباس - استاندار هرمزگان گفت: تعطیلی ادارات و دستگاه های اجرایی استان در روزهای پنج شنبه از اول مهر ماه، برداشته خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازنیز با دقت بیشتری رصد خواهد شد.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه میزان مراجعه شهروندان هرمزگان با علائم بیماری کرونا به مراکز درمانی و بیمارستان های استان طی هفته گذشته با 10 درصد افزایش همراه بوده است، تصریح کرد: اگر پروتکل های بهداشتی توسط مردم به خوبی رعایت نشود، متاسفانه طی دو هفته آینده با رشد آمار بستری بیماران و فوت ناشی از کرونا در استان مواجه خواهیم بود.

همتی اضافه کرد: هر جایی که مردم نسبت به رعایت پروتکل ها و الزامات بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری را با جدیت بیشتری اقدام کردند، میزان ابتلا به این بیماری نیز کاهش داشته است و در مناطقی که نسبت به رعایت پروتکل ها کم توجهی داشته اند، میزان ابتلا و مرگ ناشی از این بیماری بیشتر بوده است.

رییس ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان، کاهش مراجعه حضوری مردم به ادارات را خواستار شد و گفت: بسیاری از خدمات ادارات به ویژه در شرایط فعلی به صورت غیرحضوری به مردم ارائه می شود که به دلیل عدم آگاهی یا اطلاع رسانی لازم، مردم هنوز برای د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی ادارات در روزهای پنج شنبه از اول مهرماه لغو می شود

تعطیلی ادارات در روزهای پنج شنبه از اول مهرماه لغو می شود