مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 11:352020-09-19سياسي

40 هزار رزمنده از یزد در دوران دفاع مقدس به جبهه ها اعزام شدند


فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: در دوران دفاع مقدس از استان یزد حدود 40 هزار رزمنده عازم جبهه ها شدند که حدود 4 هزار نفر از آنها به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار رضا پورشمسی، ظهر شنبه در نشست خبری مشترک نیروهای مسلح استان یزد به مناسبت هفته دفاع مقدس با تاکید بر اینکه دفاع مقدس مجموعه ای از وقایع سراسر افتخارآمیز در نظام جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به وقایع دوران دفاع مقدس بیان کرد: تا زمانی که مدیریت جنگ، مدیریتی سکولار و مرسوم در غرب بود، اتفاقی در این دفاع نیفتاد اما نقطه عطف این دوران زمانی آغاز شد که فرماندهان نیروهای مختلف اعم از بسیج و سپاه، ارتش و ژاندارمری کنار هم نشستند و جنگ هشت ساله را با تکنیک های متناسب با نظام مقدس جمهوری اسلامی مدیریت کردند.

پورشمسی عنوان کرد: هشت مؤلفه بسیار مهم در موفقیت جنگ تحمیلی مؤثر بود که مهمترین آن ایستادگی در برابر توطئه های دشمنان و وسوسه های نفسانی همچنین باور نصرت الهی بود.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، اطاعت محض از ولایت را نیز به عنوان یکی از مؤلفه های مهم در جنگ تحمیلی برشمرد و افزود: این مؤلفه به واقع توانست معجزه کند و هنوز هم بر این باوریم که اگر مسئولان و مردم و نیروهای نظامی در هر میدانی اعم از فرهنگی و اقتصادی تا نظامی، گوش به فرمان ول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 هزار رزمنده از یزد در دوران دفاع مقدس به جبهه ها اعزام شدند

40 هزار رزمنده از یزد در دوران دفاع مقدس به جبهه ها اعزام شدند