مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 07:002020-09-19سياسي

استفاده از وجاهت تبلیغ و شعار برای گفتمان سازی دفاع مقدس


«دفاع مقدس» یکی از باارزش ترین مدال های طلایی رنگ کارنامه انقلاب اسلامی است که رزمندگان ما در عین مظلومیت و غربت جلوه های افتخار، ایثار و فداکاری را ثبت کردند که در سرتاسر جهان کم نظیر است.

- ایسنا/همدان دفاع مقدس یکی از باارزش ترین مدال های طلایی رنگ کارنامه انقلاب اسلامی است که رزمندگان ما در عین مظلومیت و غربت جلوه های افتخار، ایثار و فداکاری را ثبت کردند که در سرتاسر جهان کم نظیر است.

هشت سال دفاع مقدس ما، تنها جنگ تحمیلی ساده ای نبود بلکه در زمانی که تمام ابرقدرت ها و ثروتمندترین کشورهای جهان در مقابل انقلابی نوپا لشکرکشی کردند، مردان و زنان، جوان و پیر، کشاورز و بازاری همه و همه کمر همت بستند و پاشنه کشیده آنچنان پرافتخار در اوج محرومیت دشمن را از خاک بیرون کردند که تا هزاران سال آوازه این قدرت نمایی لالایی مادران خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان در تشریح برنامه های چهلمین سالگرد دفاع مقدس اظهار کرد: بیش از 40 سال از عمر انقلاب می گذرد، دهه اول انقلاب با سری بعد به علت ادغام با دفاع مقدس و وجود ارزش های وحدت، ایثار و فداکاری با سه دهه بعد متفاوت است و در دهه های بعدی جامعه ما دچار چالش و تغییر ارزش ها شده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از وجاهت تبلیغ و شعار برای گفتمان سازی دفاع مقدس

استفاده از وجاهت تبلیغ و شعار برای گفتمان سازی دفاع مقدس