مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 02:352020-09-18حوادث

چادرنشین هایی که کسی زیر بارشان نمی رود


اگر گذری در سطح شهر کرمان داشته و از کنار بیمارستان های این شهر بگذرید با پدیده چادرنشینی همراهان بیمار مواجهه خواهید شد.

- ایسنا/کرمان اگر گذری در سطح شهر کرمان داشته و از کنار بیمارستان های این شهر بگذرید با پدیده چادرنشینی همراهان بیمار مواجهه خواهید شد.

صدایی بریده بریده با لهجه زیبای بلوچی صدایم کرد برگشتم مردی میان سال با لباس های بلوچی، گفت: از کدام مسیر می توانم خودم را سریعتر به بیمارستان شفا برسانم، یک نگاه به خورشید سوزان انداختم و یک نگاه به صورت سرخ شده آن مرد و با تعجب پرسیدم پیاده می خواهید این مسیر طولانی را بروید!! مرد سرش را پایین انداخت و گفت: از ایرانشهر آمده ام دخترم سرطان دارد و در بیمارستان افضلی پور بستری است اکنون او را به بیمارستان شفا برای گرفتن عکس برده اند می خواهم سریع خودم را به او برسانمپ گفتم شما الان این همه راهی که آمده اید (در خیابان ابوذر بودیم) چند برابر این مسیری که آمده ای باید هنوز راه بروید.

این قصه نبود واقعیتی تلخی که همراهان بیمار با آن دست و پنجه نرم می کنند، اگر از کنار بیمارستان های شفا، افضلی پور و شهید باهنر شهر کرمان گذر کرده اید چادرهای مسافرتی می بینید که همراهان بیماران، در سوز سرمای زمستان یا آفتاب سوزان تابستان (اقلیم کرمان گرم و خشک و سرما و گرمای آن سوزنده است) در پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چادرنشین هایی که کسی زیر بارشان نمی رود

چادرنشین هایی که کسی زیر بارشان نمی رود