مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 10:202020-09-18سياسي

نسل جدید شناخت بهتری از فرهنگ دارد


معاون فرهنگی جهاددانشگاهی با بیان اینکه نسل جدید، هوشمندتر از نسل پیش از خود است گفت: آن ها شناخت بهتری از فرهنگ می توانند کسب کنند چرا که حوزه های هنری را به واسطه فضای مجازی بهتر و بیشتر می شناسند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی، دکتر عیسی علیزاده معاون فرهنگی جهاددانشگاهی درباره ی مساله محور بودن فرهنگ در بدنه جهاددانشگاهی گفت: ابتدا اگر ادعا کنیم که جهاددانشگاهی در آغاز فعالیت خود یک نهاد فرهنگی بوده است، گزاره ای خلاف واقعیت نگفته ایم.

در واقع به تناسب تغییراتی که در انقلاب فرهنگی جامعه ما به وجود آمد، جهاددانشگاهی توانست به ساختار منسجمی در این زمینه دست یابد.

فعالیت های فرهنگی همیشه برای این نهاد مساله محور بوده است.

وی با اشاره به اهمیت بهره ی اقتصادی از ظرفیت های فرهنگی کشورمان افزود: با توجه به شرایط فعلی و تغییرات به وجود آمده نباید فرهنگ را مولفه ای هزینه ساز و بدون آورده اقتصادی بدانیم؛ اینجاست که صحبت از اقتصاد فرهنگی اهمیت دوچندانی نسبت به گذشته پیدا می کند.

اغلب کشورهای دنیا بر اساس این رویکرد، درآمدزایی بسیاری کرده اند؛ بر همین مبنا ما هم می توانیم با توجه به ظرفیت های کشورمان در حوزه صنایع دستی، گردشگری، نشر، کتاب و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسل جدید شناخت بهتری از فرهنگ دارد

نسل جدید شناخت بهتری از فرهنگ دارد