مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 09:502020-09-18سياسي

گنجینه دفاع مقدس برای نسل امروز بازخوانی شود


گنجینه دفاع مقدس باید برای نسل امروز و نسل های آینده بازخوانی شود تا بفهمند این انقلاب ارزان به دست نیامده که ارزان از دست برود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی ظهر امروز در نماز جمعه بجنورد که در محل مصلی این شهر برگزار شد، دفاع مقدس را گنجینه ای گران بها توصیف کرد و اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس یک قطعه نورانی و نقطه عطف در تاریخ اسلام و مسلمانان بود.

امام جمعه بجنورد یکی از علل پیروزی مردم ایران بر دشمنان در جنگ تحمیلی را توکل بر خداوند دانست و ادامه داد: کسانی که توکلشان ضعیف بود می ترسیدند اما امام خمینی و رزمندگانش به دلیل توکل بالا به خداوند ترسی نداشتند و در جنگ پیروز شدند.

وی افزود: تجاوز و حمله دشمنان به خاک جمهوری اسلامی ایران 8 سال طول کشید آن هم در حالی که نهادهای حاکمیتی سر و شکل مناسبی به خود نگرفته و مجموعه های نظامی سر در گم بودند با این حال امام خمینی دشمن را به دزد توصیف کرد و وعده داد آنها سیلی خواهند خورد و این بیان مردم را آرام کرد.

حجت الاسلام یعقوبی تصریح کرد: دفاع ما در جنگ زبان زد دنیا شد زیرا در آن زمان مردم همدل شدند و مردم پشت جبهه با تمام توان به رزمندگان خدمات می دادند و این اتفاقات باعث شد یک انقلاب رفتاری رخ دهد زیرا مردم نق نمی زدند و مشکلات را تحمل می کردند که از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گنجینه دفاع مقدس برای نسل امروز بازخوانی شود

گنجینه دفاع مقدس برای نسل امروز بازخوانی شود