مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 09:452020-09-18سياسي

امنیت خط قرمز شهروندان چرامی/برخورد دستگاه قضا با متهمان نزاع دسته جمعی


تا مجرمین و متهمین نزاع دسته جمعی بازداشت نشوند رضایت مردم حاصل نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چرام، حجت الاسلام سید نورالله افشار ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به جریان اختلاف و نزاعی که در هفته های گذشته اتفاق افتاد،اظهار کرد:حضور مصلحین و ریش سفیدان در شهرستان  چرام جهت حل اختلافات یک نعمت بزرگ است،کسانی که وقت شخصی خویش را صرف اصلاح در جامعه می کنند،مصداق آمرین به معروف هستند.

امام جمعه چرام گفت: تلاش نیروی انتظامی و دادستان محترم قابل تقدیر است اما تا مجرمین و متهمین اصلی نزاع دسته جمعی بازداشت و طعم عدالت و قانون را نچشند، رضایت شهروندان جلب نمی شود چرا که امنیت خط قرمز شهروندان است و قطعا مسولین مربوطه توجه ویژه به این موضوع دارند.

وی افزود: جوانان و نوجوان که سرمایه های انسانی و آینده سازان ما هستند، با کنترل احساسات و عواطف ، زمینه های کدورت را از میان بردارند چه بسا خشمی که پشیمانی همیشگی بدنبال دارد،زیرا تمام قاتلینی که اعدام شدند و خانواده هایی را عزادار کردند علت آن عدم مدیریت خشم در لحظه بوده است.

خطیب جمعه چرام ابراز کرد: خشم و عصبانیت غریزه ای است که خداوند متعال در وجود انسان به امانت گذاشته،تا دشمنان دین و اعتقادات ما احساس آرامش نداشته باشند و خشم خود را بر سر دشمنان قرآن و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت خط قرمز شهروندان چرامی/برخورد دستگاه قضا با متهمان نزاع دسته جمعی

امنیت خط قرمز شهروندان چرامی/برخورد دستگاه قضا با متهمان نزاع دسته جمعی